Takaisin postauksiin

Keräämme palautetta päiväkodin aloituksesta 

Touhulan asiakastyytyväisyyskysely on uudistettu: Tänä vuonna pyydämme perheiltä palautetta, kun päiväkodin aloituksesta on kulunut neljä viikkoa. 

Uudistetussa kyselyssä selvitämme perheiden ensimmäisiä kokemuksia päiväkodista, sillä ensimmäiset viikot varhaiskasvatuksessa ovat luottamuksen rakentumisen kannalta kaikkein tärkeimmät. Laajan asiakastyytyväisyyskyselyn toteutamme huhtikuussa ja syyskuussa. 

Maaliskuun alkuun mennessä olemme saaneet lähes 300 vastausta tammikuussa ja helmikuussa Touhulan päiväkodeissa aloittaneilta perheiltä. Kyselyn tulokset ovat kauttaaltaan olleet erittäin hyvät!

Lapseni on otettu lämpimästi vastaan 9,2/10

Vanhemmat antavat palautetta asteikolla 1–10 ja parhaat keskiarvot ovat muodostuneet väittämille: 

  • Lapseni on otettu lämpimästi vastaan 9,2 
  • Pystyn jättämään lapseni hyvillä mielen päiväkotiin 9,1 
  • Asiointi henkilökunnan kanssa on sujuvaa 9,0 

– Olemme viime vuosina mallintaneet Touhulan asiakaspolun, kouluttaneet päiväkotien henkilökuntaa kohtaamisten merkityksestä sekä panostaneet työntekijöiden ja päiväkodin johtajien perehdytykseen. On ilo huomata, että tämä työ näkyy onnistumisina päiväkodin aloituksen yhteydessä, Touhulan asiakkuuspäällikkö Ira Häggström sanoo. 

Kyselyssä vanhemmat pääsevät antamaan avointa palautetta niin onnistumisista kuin kehityskohteista. Kehityskohteina esille nousevat työntekijöiden aktiivisempi ote aloituksen yhteydessä sekä selkeämpi ohjeistus päiväkodin aloitukseen liittyvistä arkisista käytännön asioista. 

Pystyn jättämään lapseni hyvillä mielin päiväkotiin 9,1/10

Kyselystä saatu palaute on Touhulassa päiväkodin johtajien, aluejohtajien ja palvelupäälliköiden luettavissa, jotta pystymme puuttumaan mahdollisiin epäkohtiin ja parantamaan toimintaamme jatkossa. 

– Erityisen ilahtunut olen Nurmijärvellä avatun Touhula Laidunalueen laajennusosa tuloksista. Siellä asiointi henkilökunnan kanssa on ollut sujuvaa (ka 9,6) ja lapset on otettu lämpimästi vastaan (ka 9,8) heti toiminnan käynnistyessä. Nämä tulokset ovat todella hyviä, sillä uuden päiväkodin avaaminen ja rutiinien luominen ottaa aina aikansa, Häggström kertoo.  

Lisätietoja:  

Asiakkuuspäällikkö Ira Häggström, p. 040 555 0747 / ira.haggstrom@touhula.fi

Asiointi henkilökunnan kanssa on sujuvaa 9,0/10

 

Samankaltaisia postauksia