Takaisin postauksiin

Päiväkotimme asiakkaat ovat tyytyväisiä toimintaamme

Touhula-päiväkodeissa mitataan säännöllisesti asiakasperheiden tyytyväisyyttä. Lokakuussa 2017 toteutetussa asiakastyytyväisyyskyselyssä päiväkotimme saavat kokonaisarvosanan 4,38 (asteikko 1-5). Kaiken kaikkiaan kyselyyn vastasi 3 506 vanhempaa valtakunnallisesti.

Asiakkaamme suosittelevat mielellään Touhulaa
Asiakkaiden suositteluhalukkuuden selvittämiseen käytettiin ensimmäistä kertaa Net Promoter Score® -asiakasuskollisuusmittaria. Touhulan asiakkaiden suositteluhalukkuus on 56. Olemme tyytyväisiä korkeaan suositteluhalukkuuden lukuun, joka kertoo onnistuneista asiakaskokemuksista päiväkotiemme arjessa.

Tulosten perusteella asiakaslupauksemme täyttyvät
Tulosten mukaan päiväkotiemme asiakaspalvelu on ystävällistä ja kohteliasta (4,52) ja lapset viihtyvät päivähoidossa Touhulassa (4,45).  Me touhulalaiset olemme luvanneet, että lapset liikkuvat vähintään kaksi tuntia päiväkotipäivän aikana ja tutkimustuloksen arvosana 4,53 kertoo, että asiakaslupauksemme toteutuu päivittäin.

Tavoitteena maailman paras varhaiskasvatus
Iloitsemme tuloksista tiedostaen aktiivisen toiminnan kehittämisen tarpeen. Kuluvan toimintakauden aikana keskitymme erityisesti päiväkodin ja perheiden välisen viestinnän kehittämiseen.

Samankaltaisia postauksia